aliceemmanordstrom

Alla inlägg under november 2012

Av Alice Nordström - 29 november 2012 22:39

Hej, kör på ett snabbt inlägg! Idag har det varit väldigt segt, ännu ondare i halsen och världens huvudvärk.. Vi hade redovisning och en massa i skolan så kunde inte svika de jag jobbade med eftersom en i vår grupp redan var sjuk så fick vara kvar hela dagen, nu mår jag inte alls bra, huvudet dunkar och halsen gör ont..
Efter en lång och jobbig dag fick jag massage av min kära mor, nu tar jag på mig pyjamasen och lite extra kläder och hoppar i säng! Natti xoxo
En bild på mig och min kära vän Tove sen idag!

Av Alice Nordström - 28 november 2012 20:02

Efter halmstad la jag mig i soffan och kollade lite action film, sen satte jag på mig mjukiskläderna och mina nya jätte mysiga tofflor &hjälpte pappa med tacosen. Suttit framför den tända mysiga brasan också och varmt mig!
Nu ska jag kolla lite film och hoppas på att jag somnar innan 10 idag iaf för jag har sån huvudvärk så hoppar över träningen ikv.
Nu blir det film mys, xoxo

Av Alice Nordström - 28 november 2012 11:48

Fick sms av syster vid 9 imorse om jag ville följa med på ultraljud och kolla lilla bebisen, klart jag ville det! Hade 30 min på mig att hoppa in i duschen och slänga i mig frukost. Hon fick inte igång bilen och vi hade 30 minuter på oss att komma till halmstad, som tur var barnmorskan försenad hon med!
Nu har vi kollat på lilla bebisen och jag är en så glad moster! En otroligt lycklig moster till snart 4 trollungar!

Av Alice Nordström - 28 november 2012 00:35

Hej, det var ett tag sen jag hade blogg!
Eftersom jag är en tjej som älskar att skriva av mig så startar jag med en blogg igen!
Imorgon, eller idag lättare sagt eftersom klockan är över 00.00 så har vi studiedag så otrooligt härligt!
Börjar bli trött så ska antagligen strax gå och lägga mig under mitt varma täcke och kolla film!
Bloggen kommer handla om min vardag, mitt liv, kärlek osv! Får se vad jag kommer skriva om! Ska också försöka få med en bild i varje inlägg haha!
Min kompis Erica hjälpte mig med bloggen , tack kära du! <3
hennes blogg hittar ni här - eriicatillberg.bloggplatsen.se

Godnatt! xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards