aliceemmanordstrom

Direktlänk till inlägg 6 april 2013

Helg med finaste!

Av Alice Nordström - 6 april 2013 18:05

Inatt sov jag hos Tove, vi har lagat tacos, haft en myskväll med Lets Dance & egen dans!;)
Sedan vaknade vi 8 men jag somnade om till 9 och sen gick vi upp duschade och fixade oss. Sen spelade vi in dansen vi hittade på kvällen innan och skrattade en massa. Delvis så gjorde jag bort mig genom att snubbla när det var Tove som skulle göra bort sig.. (a)
Vi har legat och pratat, jag somnade en stund (a), och så har vi kört cup song ett antal gånger. Hon har gjort make-up och manikyr på mig! Myst med hennes hund Poppe och haft en mysdag tillsammans!
Roligaste helgen på länge!?
xoxo'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Nordström - 8 maj 2013 22:24

Nu är alla inlämningar och läxor klara, så äntligen kan man slappna av. Fram tills nästa vecka iaf.. Jag tänkte idag att äntligen är allt klart, somna tidigt ikväll och sova några timmar. Men bestämde mig istället för att vara vaken så länge jag kan ...

Av Alice Nordström - 5 maj 2013 22:50

Jag har haft en otroligt bra helg i Laxvik med min kära vän Tove! Vi har solat, ätit jordgubbar och melon, ätit grillat, badat, fotograferat vid havet, sovit i deras extra stuga och bara haft det helt underbart! När jag kom hem gjorde jag lite läxa, ...

Av Alice Nordström - 29 april 2013 23:34

Tjena pinglor! Märkte nu att jag inte bloggat något om STHLM :o toktok..Har tyvärr typ glömt bloggen (a) Menmen, jag & Sanna satte oss på ett tåg på lördags förmiddagen och såg framemot typ 4 h resa, efter att det var 1 h kvar typ började Sanna må il...

Av Alice Nordström - 21 april 2013 00:14

- naglar - fika paus - ansiktsmask ;) - packat & sovit! ...

Av Alice Nordström - 19 april 2013 21:59

Äntligen fredag! I onsdes när jag kom hem var jag helt slut i kroppen.. Hade feber, ont i både huvudet och magen och jag gick o la mig i soffan. Den första tanken som slog mig var " kommer jag kunna åka till sthlm"? Men här sitter jag hos sanna eft...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards