aliceemmanordstrom

Alla inlägg under mars 2013

Av Alice Nordström - 31 mars 2013 17:21

Glömt bloggen igen.. :(
Vet inte vad jag ska skriva längre, blir bara långtråkigt med inlägg om min vardag. Skriver jag om mina känslor blir det nog lite för personligt. Det känns iaf som jag förändrats som person de senaste dagarna..hm.
Hade lov förra veckan, vilket bestod av barnbarnbarn, datorn & kompisar.
Träffat min systerdotter, Lizzie & mina kusinbarn.
just nu liggee jag i sängen och snackar med folk & lyssnar musik. Funderar på om jag ska ta fram min dagbok o skriva av mig. Jaja ha en mysig söndag!
xoxo'

Av Alice Nordström - 20 mars 2013 07:27

Jag drog mig upp från sängen vid tjugo i sju, åt frukost och sminkade mig. Såg ut som ett troll pga håret så plattade det vilket jag inte gjort på länge!:)
Nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik och här lär jag sitta en stund eftersom jag ska åka med Johanna ;) efter skolan blir det ett träningspass med rockringen och övningarna sen blir det ett innebandy pass ikv!:)
xoxo'

Av Alice Nordström - 19 mars 2013 20:50

Steg upp idag och åt min vardagliga frukost, fil & musli, hade lite bråttom imorse så skippade smoothien ;)
I skolan gjorde jag mig redo för kemi nationella, usssch! Säger jag bara, kemi är inte min starka sida!
Nu har jag kört slut på mig själv, armar,ben, rumpa o mage! 20 min med rockringen! Nu är jag äntligen igång med träningen igen och nu ska INTE någon förskylning få stoppa mig!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla något/några avsnitt av 90210!:D
Även börjat kolla på serien Hawaii five 0, fast är ej beroende!
Serier jag har kollat/kollar! Rekomenderar alla också!
- one tree hill , check!
- Pll - pretty little liars
- VAMPIRE DIARIES <3
- 90210
- Hawaii five 0
- True Blood, check!
- Andra avenyn, check!

Bild på mig - DÖÖÖÖD på golvet ;)

Av Alice Nordström - 18 mars 2013 19:23

Som rubriken lyder,förlåt! Var tvungen att ta en paus från bloggen, det hände för mycket men ändå för lite i mitt liv. Mamma är hemma igen & jag började kolla på Vampire Diaries förförra fredagen alltså den 8 och jag igår den 17 kollade jag sista avsnittet som fanns ute säsong 4 avsnitt 16. SJUK? i huvudet har många beskrivit mig ;) så har haft massa tid för mig själv som sagt och bara spenderat till för mig själv. I lördes kom min kära vän Jonathan vi kollade Vamipre Diaries, pratade en massa o umgicks! Idag har jag tränat och gjort massa övningar, otroligt skönt! Nu har jag precis ätit och nu är jag helt ok mätt! Vila lite sen lite till övningar för mage o lår så jag känner av det! Puss
xoxo'

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards