aliceemmanordstrom

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

If I could I would do it!

Av Alice Nordström - 29 april 2013 23:34

Tjena pinglor!
Märkte nu att jag inte bloggat något om STHLM :o toktok..
Har tyvärr typ glömt bloggen (a)
Menmen, jag & Sanna satte oss på ett tåg på lördags förmiddagen och såg framemot typ 4 h resa, efter att det var 1 h kvar typ började Sanna må illa så jag satt och fläktade med en tidning ;) Sen när vi kom fram mötte hennes faster upp oss och vi åkte hem till Sannas fasters familj!
Lördagen spenderade vi som en chill dag, vart skönt efter en lång resa, söndagen var det dax för baaarnkalas för Sannas 1 åriga kusin, det var väldigt roligt! Goda kakor och massa mys! Måndagen gjorde vi oss iordning för en shopping tur, jag hittade vita converse, skolavslutningskläning och lite smått och gott! När jag kom hem beställde jag parfymen Someday (a) Senare på måndagskvällen bestämde vi oss för att kolla SKRÄCK på BIO... Det var otroligt läskigt.. vi kollade mama ;)
Sen på tisdagen vaknade vi, taggade som tusan, började dagen ganska chill sen gjorde vi oss iordning för JUSTINS KONSERT. Åkte taxi in till Globen och var där vid 5 de började släppa in oss runt halv 6 tjugo i 6. Känslan att gå in där var så otrolig. Sen satt man där och väntade på honom i 2 h (a) Och när han kom blev man nästan döv. Känslan av att se honom var OBESKRIVLIG, allt var så overkligt. Man insåg inte att det hände, & efter att det slutat ville man ej därifrån, tiden gick så fort.. Men jag är otroligt glad över att jag fick se honom och att just JAG fick biljetter! Lyckligare än någonsin. Sen kom vi hem efter att vi gått lite vilse hit o dit när vi letade efter bilen där Sannas fasters man letade efter oss, vi började packa ihop och vi var så glada att vi knappt kunde somna. Dagen efter åkte vi hem till denna lilla hålan och man ville bara tillbaka!:(
Nu somnar jag snart, ligger och lyssnar på honom!(a)
Imorgon är det varlborg, skolan - skoljoggen - rida och senare vidare till J för lite partyparty! Puss
xoxo'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Nordström - 8 maj 2013 22:24

Nu är alla inlämningar och läxor klara, så äntligen kan man slappna av. Fram tills nästa vecka iaf.. Jag tänkte idag att äntligen är allt klart, somna tidigt ikväll och sova några timmar. Men bestämde mig istället för att vara vaken så länge jag kan ...

Av Alice Nordström - 5 maj 2013 22:50

Jag har haft en otroligt bra helg i Laxvik med min kära vän Tove! Vi har solat, ätit jordgubbar och melon, ätit grillat, badat, fotograferat vid havet, sovit i deras extra stuga och bara haft det helt underbart! När jag kom hem gjorde jag lite läxa, ...

Av Alice Nordström - 21 april 2013 00:14

- naglar - fika paus - ansiktsmask ;) - packat & sovit! ...

Av Alice Nordström - 19 april 2013 21:59

Äntligen fredag! I onsdes när jag kom hem var jag helt slut i kroppen.. Hade feber, ont i både huvudet och magen och jag gick o la mig i soffan. Den första tanken som slog mig var " kommer jag kunna åka till sthlm"? Men här sitter jag hos sanna eft...

Av Alice Nordström - 16 april 2013 22:50

Kan förvarna dig som läser redan nu att detta blir inget roligt inlägg.. Jag är arg, ledsen och förtvivlad.. Varit med underbara Sanna idag, vi gick till mormor och fikade och lite sen åkte vi hem till henne, jag hann skriva 6? Kapitel i boken om mig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards