aliceemmanordstrom

Alla inlägg under december 2012

Av Alice Nordström - 31 december 2012 02:53

Även om det egentligen är måndag idag skriver jag som om det vore söndag ;)
Idag har jag inte gjort så mycket på dagen mer än att latat mig och städat!
Sen kom Sanna och vi har bara myst, ni ser hur på bilderna! Ne nu ska vi sova igen, otrolig huvudvärk jag har :(
Sista bilden - så såg jag ut igår :)
xoxo'

Av Alice Nordström - 29 december 2012 14:08

Hej fina ni!

Vaknade imorse klockan 12 gick då upp och åt frukost och drack lite kaffe. 

Sen hoppade jag in i duschen, nu sitter jag i min mysig morgonrock och ska strax fixa till mig. 
Snart kommer kusinerna m familj, och vi ska busa!
Har inte riktigt än bestämt mina nyårs planer, men ute i sista sekunden som vanligt kanske ;)

Ni får bilder från mobilen sen, 
xoxo´

Av Alice Nordström - 28 december 2012 20:32

hej sötnosar!
inatt sov jag hos min favorit familj och hade det jätte mysigt!
nu ikväll har mormor varit här och vi har ätit gott, spelat kort och "barnens geni" eller något sånt!
nu blir det lite mys framför en film eller något, puss!

Av Alice Nordström - 26 december 2012 22:39

Var allt för lat för att blogga från telefonen, det tar sån tid om man gemför hur lång tid det tar för att skriva på datorn ;)
Så nu får ni ett inlägg med text och sen ett inlägg med bilder haha! :)

Inatt låg jag väl vaken till 1-2 , vad jag minns iaf. 
Jag har kollat klart hela säsong på One tree hill på  2-3 dagar, och det är ganska sjukt.. 
Menmen, som sagt antingen har jag haft fullt upp eller ingenting och gö, nu har jag haft noll att göra. 

Och tyvärr varit för trött för att blogga :(
Idag har jag varit på väla med mina fina vänner Agnes och Erica, vilket var kaaaos, mellandagsrea och aldrig varit med om så mycket folk på väla. Folk man inte träffat på år och dar träffade man idag! 
Jaja, jag skulle köpa mig nyårs kläder men kom hem med allt förutom det. Funderar på om jag ska klippa och sy ihop gamla kläder till nyårs kläder, hade inte det varit grymt? :d är sugen på att göra lite förändring, bla med mig själv och min stil ;) 

Ni får bild på det jag hittade idag, senare! 

Efter väla följde flickorna med mig hem och åt, sen har jag och Erica masserat varandra medans Agnes spelat xbox med min lillebror haha! 
SÅÅÅÅÅ underbart med massage, kanske blir minst en gång i månaden sen när man börjat jobba? ;) 
Nu ska jag vara lite social mot de andra, ikväll eller imorgon kommer det ett inlägg om lite blandade känslor i mitt liv, tror jag. Om jag har modet att skriva om det. Sov gott puss! 
xoxo´

Av Alice Nordström - 25 december 2012 17:58

hej alla glada jul firande personer.
just nu är vi hos mormor förutom Adam för han är snart påväg till Thailand.
Ligger i morfars gamla säng och bara kollar på himlen. Julen igår var väldigt mysig, familjen och lilla mormor. Väldigt nöjd över mina fina paketer. Inte på humör för att blogga och går inte bra på telefonen.. så blir väldigt kort. Vet inte alls vad jag ska göra ikväll, antingen kolla one tree hill, åka till syster eller fylla mina väggar med dikter och foton? äsch, nu ska ni inte behöva höra mer från tråkiga mig, puss
xoxo'

Av Alice Nordström - 21 december 2012 19:32

Vaknade imorse runt 7 av min kära vän Erica, av min lillebror och mamma jag och sanna låg och sov medans de kom upp och sjöng för mig. Efter att mamma och Albin gått och lagt sig igen stannade Erica en liten stund, vi låg och skrattade och lyssnade på musik sen somnade jag och sanna igen!
Vid 11 gick vi förvånansvärt upp, trötta var vi. Men vi tog en snabb dusch var och fixade oss sen kom Mia och barnen och firade mig!Åt tårta och firade mig, massa bus också! Tack till alla er som sagt grattis till mig och ni som ringt mig!
Ne nu ska jag äta planka och sen bara mysa med familjen!
xoxo'

Av Alice Nordström - 20 december 2012 16:30

Hej! Jag har inte bloggat på ett bra tag pga att jag har inte haft någon telefon eller något bra Internet på datorn, men nu börjar jag uppdatera igen! Nu har jag jullov och det är så gött! Det började med Väla med mina fina vänner Erica och sanna köpte julklapp till sanna, första julklappen sent ute ja! Sen, så bytte jag "Tragus" piercingen och köpte ny navel piercing, hittade även en tröja och bh! Mycket nöjd. Sista julklappen blir att köpa imorgon till mamma o pappa! imorgon är det min födelsedag, wiiii! Kanske inte så taggad,men alltid kul att få presenter :D
Inatt sover sanna hemma hos mig, och Erica och mamma har gjort bestämt någon hemsk överraskning till mig...
Nu är vi påväg hem från Väla, ne nu ska jag försöka sova lite sååå trött!
xoxo'

Av Alice Nordström - 15 december 2012 11:10

Hej!
Igår var det en kort skoldag, tre? lektioner innan lunch, en lektion som bestod av film och sen lunch och sen en till lektion som också bestod av film sen slutade vi runt 12.
Sanna har sovit hos mig inatt, vi var ganska slut efter veckan så vi satt inte uppe hela natten. Kvällen igår var vi ute hos min lilla sessa L och tillbringade kvällen där, åt Kina mat och pratade. Alltid lika mysigt att komma dit! Innan vi åkte dit hann vi också stor städa lägenheten som vi har flyttat ut från.
Just nu sover Sanna, vilket inte är oväntat. Jag gick upp vid 10 och tog en dusch, nu snart kommer kusin A och E med sina underbara döttrar. Då ska vi mysa med de!
Ne nu ska jag fixa till mig lite och klä på mig.
xoxo'

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards