aliceemmanordstrom

Alla inlägg under februari 2013

Av Alice Nordström - 26 februari 2013 20:52

Detta kommer bli ett inlägg där jag skriver av mig. Jag ska inte säga för mycket heller.
Några veckor nu framöver ska jag försöka fokusera på mig själv & min familj! Ringde mamma nu ikväll och sjöng för henne, sedan hörde jag att hon bröt ihop och sjöng med mig. Jag ber & ber om att min mamma ska få det hon länge väntat på! Jag är inte alltid fast vid mitt troende men jag vet att han finns där uppe och jag hoppas av hela mitt hjärta att han ger min mamma ett mirakel imorgon! Just nu sitter jag hos min älskade mormor och spelar Fia och sen ska jag sova! Idag kom underbara M och hämtade mig i skolan för jag klarade inte av skolan så där lekte jag med L och fick andra tankar men kunde ändå inte släppa alla tankar om min kära mor! Vi bad även innan jag åkte hem och nu hoppas vi bara på ett mirakel.
xoxo'

Av Alice Nordström - 24 februari 2013 16:29

Söndag? Det menas med att det är måndag imorgon vilket menas med att det är skolaa.. sitter just nu i bilen påväg till "malmö" vi ska till min moster i Staffanstorp för att lämna av mamma som ska läggas in på sjukhuset idag, imorgon ska hon opereras! Får inte träffa henne förrens på fredag om ens då.. :(
Imorgon får jag lön och det ska bli kul att få se hur mycket jag får!:)
Pappa har lovat mig att vi åker inom emphoria? När vi hämtat mamma :)
Ne nu ska jag försöka vila lite o fortsätta lyssna på musik!:)
Mamma ville lyssna på sin musik så då tar jag o Adam upp våra hörlurar och börjar sjunga tänk er tre olika musiksmaker tillsammans ej vackert.. ;)
xoxo'

Av Alice Nordström - 23 februari 2013 00:30

Heeelg bitches!;)
Började jobba vid 12- 14 sen åkte vi o handlade med lilla mormor sen stannade jag där tills jag började jobba igen vid 16 tiden :)Min lilla mormor är den bästa i världen! Hade gärna velat tatuera in "momo & mofa" ellee " mormor morfar" någonstans på kroppen, har ni någon ide? Snott iden från min bror ;) När jag kom hem hade min lillebror kompis här så satt där inne en långstund o pratade med de om en massa skit :o Sen la jag mig inne på min brors rum och pratade lite skitsnack :D
Neee nu ska jag prata klart meed min vän Emil sen försöka sova! Startar jobbet imorgon med barnkalas :D kyss
xoxo'

Av Alice Nordström - 20 februari 2013 22:49

Igår var jag hemma från jobbet, behövde en vilodag och det hjälpte märkte jag idag!
nerbäddad i sängen och kollade ONE TREE HILL säsong 9!!!! Hade kommit ut på internet och gissa om jag blev överlycklig! Kollade hela säsongen (a) UNDERBAR serie.
Sedan åt vi pizza, och jag som tänkte " nu när jag inte kan träna så kan jag ju iaf äta nyttigt" och det gick eller? Äh nej.
Idag jobbade jag från 4-9 sen kom jag hem o skulle göra "banan" plättar men nejdå då hade mixen försvunnit.. blev så arg så jag hällde ut allt.. ;)
Nu ska jag försöka sova jobba 10 imorgon, puss!
xoxo'

Av Alice Nordström - 17 februari 2013 21:38

Idag började jag jobba halv 1, men ändå så vaknade jag 8 och kunde knappt somna om.
Otroligt lugn söndag på jobbet, värre med halsen var det också.. men jag klarar mig änsålänge :)
Imorgon börjar jag 9!! Och innan det ska jag vara barnvakt upp kl 8. Sen sluta 11 och börja igen klockan 4 fram till kvällen :) Mellan 11-16 ska jag hinna träna, städa lite och vara barnvakt!:D
Såå nu ska jag försöka sova så jag inte är.helt slut imorgon! Puss
xoxo

Av Alice Nordström - 16 februari 2013 23:40

Hej, tja, tjena! :D
Inte fått mycket sömn inatt.. Vaknade 8 imorse och jag blev galen låg kvar till 9 halv 10 och försökte somna om, gick det? Nej..
Tog på mig idrottskläder och gick ner och tog ett träningspass på 40 min.
Sen duschade jag och stack till jobbet!
Hade jag inte haft så underbara och roliga arbets kompisar hade jag inte klarat dagen.
Hade snöbollskrig igårkväll med kortarmad med M bror, sprang runt som idiot och idag hade jag ont i halsen.. Trött och ont i huvudet, klarade mig igenom dagen med lite kaffe! Kom hem runt 10 och gick och la mig o kollade pretty little liars. Mina inlägg kommer väl vara i princip likadana nu när jag tränar jobbar, tränar jobbar.. osv. Min kära vän kom även in och gjorde frukost till mig, märker verkligen att jag äter lite när jag jobbar! ICKE bra. Menmen ska bli ändring nu ska jag sova!
godnatt sov gott
Xoxo'

MISS MY HONEY!!!

Av Alice Nordström - 16 februari 2013 01:42

Hej kära ni!
Freeedag idag, trodde att jag skulle vara ledig idag fram tills igår kväll då jag fick mig ett sms och där stod det om jag kunde jobba. Klart att jag sa ja, bättre än att sitta hemma. Skulle bara jobbat till 18.00 men det blev till 00.-- ist :p Stressig har dagen varit med rolig!
Nu har min älskade vän åkt till malmö för att ta flyget till kanarieöarna :( En vecka "bara" men känns ändå väldigt konstigt! Brukar säga att tiden går otroligt fort när jag jobbar så får hoppas att den gör det denna veckan också, men nu ser jag framemot en rolig och härlig arbetsvecka med mina kollegor S & M :D
Kommer nog inte blogga särskilt mycket, svin trött efter de tidiga mornarna o sena kvällar.
Ne nu ska jag fortsätta med att sniffa på nallen som luktar sanna och försöka sova. Puss på er! ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards